Etichete

joi, 7 martie 2013

Femeie dependenta de ...

                           Femeia dependenta de deodorant 

                              mananca cel putin 15 pe luna 



O femeie nu se poate opri din manancat deodorant - 15 sticks pe luna.
Nicole,in varsta de 19 ani, a mancat prima chimicala, atunci când ea avea patru ani.
Dar gustul ei pentru antiperspirante s-a dezvoltat intr-o dependență în plina floare cu doi ani în urmă - și ea acum mananca substanța in orice moment al zilei.
Nicole, din New York, a relevat ca ține bastoane deodorant spray și în jurul casei și cu ea în orice moment în cazul în care ii vine pofta
Dependenta pentru cosmetice a facut-o sa manance 360 ,de deodorant sticks, în doi ani.

Ea mănâncă în fiecare zi, după mese și, dacă se trezește în mijlocul nopții.
Nicole este lasata cu gura uscată și crampe stomacale de la consumul de deodorant, astfel ea, uneori, se da cu spray pe limba în schimb.
Nicole, care pretinde ca nu are nici un control asupra ei, a declarat:"Creierul îmi comandă: 'Trebuie să mânâci'. Am încercat să mă opresc, însă m-am simţit foarte rău şi mă durea capul. Când îmi dau seama că nu mai am deodorant, încep să intru în panică. Chiar am nevoie de el şi fără aş fi o cu totul altă persoană" -Sursa The Sun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu