Etichete

duminică, 10 martie 2013

Baiat de 8 ani se casatoreste cu o femeie de 61

Casatorie ciudata : Baiat 8 ani se casatoreste cu o femeie de 61





Lad, 8, se casatoreste o femeie de 61
Un elev în vârstă de opt s-a casatorit cu o femeie în vârstă de 61.
Micul Sanele Masilela s-a casatorit in fata a 100 de invitati cu Helen Shabangu, care are deja un sot.
Cuplu au schimbat inele și sărutat în ceremonia de la Tshwane, Africa de Sud,unde, a susținut Sanele, strămoșii săi morți au ordonat să pregătească.
Dar el și soția sa nu au semnat un certificat de căsătorie și nu locuiesc împreună.
Familia sa a insistat că a fost doar un ritual și nu a fost din punct de vedere juridic.
Sanele a spus: "I-am spus mamei mele am vrut să mă căsătoresc.
"Sunt fericit că m-am căsătorit Helen. Când sunt mai în vârstă, ma voi căsători cu o doamnă de vârsta mea. "
Mama a spus: "bunicul lui Sanele l-a rugat să se căsătorească înainte de a muri. El a ales-o pe Helen pentru că el o iubește.
"Prin aceasta am făcut strămoșii fericiti. Dacă nu ar fi, ceva rău s-ar fi întâmplat în familie. "
Helen a spus: "Este ceea ce strămoșii au dorit"

-Sursa TheSun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu